Buradasınız

Bursa Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Gelir Uzman Yardımcısı Adaylarının Dikkatine

Bursa Vergi Dairesi Başkanlığına Atanmaya Hak Kazanan Gelir Uzman Yardımcısı Adaylarının Dikkatine

14 Mayıs 2017 tarihinde yazılı, 18 Eylül - 06 Ekim 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş sınavında başarılı olup, Başkanlığımız emrine atanmaya hak kazanan adayların listesi Gelir İdaresi Başkanlığının resmi internet sitesinden (www.gib.gov.tr) duyurulmuştur.
               Atanmaya hak kazanan adayların hazırlaması gereken belgeler beyan ettikleri adreslerine postalanmıştır. Diğer taraftan atama işlemine esas olmak üzere gerekli olan belgeler;
1- Nüfus Cüzdanı Örneği ( Nüfus Cüzdanının T.C. Kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir. Nüfus cüzdanının aslı Kurumumuzca görülerek, fotokopisi onaylanacaktır.)
2- Bir örneği Kurumumuzca onaylanarak alınmak üzere Lisans diploması, mezuniyet belgesi veya denklik belgesinin aslı veya onaylı örneği, (Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise -hazırlık sınıfı veya 4 yıllık lise- buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Kurumumuzca onaylanacak örneği) ( diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)Lisansüstü veya Doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Başkanlığımızca onaylanacak örneği.
3- Son üç ay içinde çekilmiş 4 Adet renkli vesikalık Fotograf ( 4,5 x 6 ebadında ve son üç ay içinde "Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik" hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)
4- Erkek Adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu, (Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)
5- Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından alınan belgenin aslı.
6- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 Adet) (Formun arkasındaki açıklamalar kısmındaki hususlara dikkat edilerek, daktilo veya bilgisayar ortamında doldurulması gerekmektedir. Formun altındaki onay kısmı Kurumumuzca onaylanacaktır.) (Ek-2)
7- Mal bildirimi (Ek-1)
8- Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşlarında çalışıyor ise, çalıştığı Kurum Statü, göreve başlama tarihi ve Sosyal Güvenlik Sicil Numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları hizmet belgesi.
9- KPSS-(A) P35 Puan türünden aldığı puan türünü gösterir (04-05 Temmuz 2015 - 22-29 Mayıs 2016) internet çıktısı.
10- Resmi Tabip Raporu (Raporda; 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48/A-7. Maddesinde belirtildiği şekilde "görevini devamlı yapmasına engel bir durumu olmamak" ibaresi bulunacak.
11- Atama Başvuru Formu (Ek-3)
Diğer taraftan atama işlemine esas olmak üzere gerekli olan belgelerle ilgili;
MERKEZE ATANMAYA HAK KAZANAN ADAYLAR:
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2241 )
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2246 )
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2259 )
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2261 )
İNEGÖL - ORHANGAZİ - MUSTAFAKEMALPAŞA-KARACABEY-YENİŞEHİR-İZNİK İLÇESİNE ATANMAYA HAK KAZANAN ADAYLAR:
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2249 )
0 - 224 - 220 20 30 - ( dahili 2252 ) numaralı telefonlardan bilgi alabileceklerdir.
EKLER :
Ek 1- Mal Bildirimi tıklayınız
Ek 2- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu tıklayınız
Ek 3- Atama Başvuru Formu tıklayınız
NOT:
- Adayların talep edilen belgeleri tamamlayarak Kayhan Mah. Atatürk Caddesi 2. Sarı Sokak No: 10 Osmangazi/BURSA (Eski Setbaşı Vergi Dairesi Müdürlüğü) adresinde yer alan Başkanlığımız İnsan Kaynakları Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
- 6 ve 7 nci maddelerdeki belgelerin örnek nüshaları www.bursavdb.gov.tr internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır.
- Eksik belge ve bilgisi bulunanların evrakları teslim alınmayacaktır..
- Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, askerlik, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. - Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.
- İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.
- Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
- Şehir dışından gelecek adaylarımız; Otobüs Terminalinden 38 numaralı otobüs ile Heykel durağında inerek Başkanlığımıza ulaşımını sağlayabilir.